Dagens Outfit Acctually

Hej alla glada (vilket jag hoppas att ni är, ni känner ju mig! Nä, säger som min ryska balett-lärare: "Jag brokar skåja...")

Detta är faktiskt till Jenny som tycker attt Dagen Outfit-bilder hör hemma på alla bloggar. Jag kan delvis hålla med, men bara när jag har lust. Idag råkar jag ha det! Jag råkar också ha väldigt billiga byxor på mig... eller jag fick dem väldigt billigt.

Det blir Dagens Tips:
Handla på REA! Då gör det kanske inte något att plagget inte är känns helt felfritt i butiken. Har ni aldrig kännt att "Det här plagget hade jag kanske inte köpt om det vi till fullpris, men nu är det ju inte det..." Dessa plagg tycker jag i många fall blir ett av de mest omtyckta och användbara i slutändan. Dessa braxer kommer från Monki i Souk-Gallerian och kostade hela 50 kr.

         

Även jackan min är ett kap. Den är köpt på en Second Hand-butik i Södertälje som jag inte kommer på namnet på. Ursprungligen kom jackan från Bik Bok men det behöver vi ju inte lådsas om och Bik Bok-märket sprättade jag bort det första jag gjorde.

Även linnet mitt kommer från Bik Bok, men det är First Hand om man säger så... Jag fell in löv med det för i början av året i Tuna Park, Eskilstuna, men tyckte i det läget att det va för dyrt. Sen ångrade jag så klart att jag inte köpte det och för nåra veckor sen hittade jag det igen på Bik BokGötgatan i Stockholm och då kostade det 50 kr mindre. Nu är det en av mina favoriter.

Strumpisarna är avklippta strumpbyxor. Hett tips om man behöver långa strumpor och har strupbyxor som av nån konstig anledning inte är tillräckligt stora längre.

Sjalen/halsduken är Koola Anna och köptes in till min plast-fasters bröllop förra sommarn.

Koftan är köpt på Lajm i Tyresö Centrum men "märket" är Vero Moda, don't ask why...

Thats it!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0