Egon...

... Ja, sitter här och känner mig lite egon men frågan är inte varför... Mer varför inte? Frågan är också varför sommarens bra bilder på mig är precis likadana? Är Elin lite enformig? Diggar formen i alla fall... Diggar mina glasögon, diggar koftor, diggar hårband, diggar hår som är tillräckligt långt för att sätta upp i en vettig knut... Diggar livet! Allting har sina ups & downs men jag är så grymt glad för allt det underbara jag har och hade jag det bättre skulle det va overkligt...


Kungsan, at home & i Gbg...

Sitter hemma själv ikväll. Smart tror jag! Kom hem från jobbet för två timmar sen, har käkat, snackat med mammsen i Strängnäs, chillat här lite. Ska gå och lägga mig alldeles strax vilket också känns väldigt smart. En kväll som är nödvändig för mig... Man ska sova på sommarlov.

Avslutar här innan jag hinner sväva ivag i en massa svammel om ingenting... Himlen är blå, gräset är grönt, bläckfisk är slemmigt.

Lev, alla små änglar, en dag gör man inte det mer...
Drömm vackra drömmar och vakna glad imorgonbitti
Pussar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyssnar pa David Gray, ar trott i huvet efter enormt tjejtjatter idag, laste din blogg, langtar hem lite...

Pussar o kramar

2009-08-08 @ 07:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0