FIK 29.0 - Coffee & Donuts, Gröna Lund + Kära Pettson & Lady Gaga

Tjosan!

Igår efter en middag med la familia hos Annika drog jag in till stan för att träffa Petra. Vi skulle gå på Lady Gaga. Jag va lite sen och kom ett litet tag efter hon börjat sjunga. Det gjorde mig inte så mkt det knepiga var att Petra med Malin x2 befann sig på andra sidan publikhavet och Grönan hade årets besöksrekord... Efter mkt om och men, många trampade tår och ungefär tio min innan konsertens slut befann jag mig i alla fall hos Petris.

Därefter behövdes andrum och det ordnades med en liten sväng runt vattnet för att konstatera att Petra va törstig och jag va fikasugen. Detta åtgärdades på Coffee & Donuts bakom Extreme och fikat ägde rum vid vattnet bredvid slänggungan. Kaffet va mkt godare än jag förväntat mig med tre mjölkpyramider i och donuten med vaniljkräm och nötkross va en riktig hit. För petra blev det en klassisk chokladboll - Bra val! Rekomenderar detta ställe ifall fika blir en nödvändighet när man befinner sig på Grönan.


Kanske inte den bästa bilden nånsin på oss men det va jätteskönt att se dig igen! Dunderkramar!

En lite mer pimpad donut är min men ändå...


Dagen Outfit: Elin goes klädkedjornas bästa vän
Grått linne JC, vitt linne Monki på rea 50 kr, sidenjacka Gina Tricot, glasögon Bik Bok, armband HM

Nu måstte jag rusa för det är Päronens bröllopsdag så det vankas middag på restaurang...

Ät gott - Lev gott!
Chiao!

Kommentarer
Postat av: Petra

"de här bilderna hamnar ingenstans, jag lovar" TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Smickrande bild hörru. Verkligen.

Skönt att se dig med! Dunderhonung <3

2009-08-03 @ 20:02:44
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0