FIK 32.0 - Konditori Paus, Haninge Centrum & Mys Med Fiia-Lotta

Orkar inte direkt skriva så mkt om Konditori Paus för det är ett rätt tråkigt fik att skriva om. Ska man gå på mysigt fik i Haninge C ska det va Café Momo - That's It. Men jag och Fiia va sugna på glass och då blev det Paus ändå. Dessutom är det det enda med ute platser och det va skönt med lite luft. Dock blåste det så mycket att det knappt gick att äta glassen utan att få hår i munnen så efter vi fått tillräckligt med luft gick vi in igen.

Men backar bandet lite. Jag och Fiia ville ses men vi båda var sega så vi möttes halvvägs - Haninge C. Fiia va hungrig och jag var tänd på lite mera kaffe så det blev donken. Därefter lite affärs titt. Hittade ett par stora rosa ringar och återfann stora svara pluppar, som jag tappat bort och saknat, på Glitter. Najs... Efter ett tag blev det dags för glass då då. Sen blev det lite mer tittande och till slut behövde vi åka hemmåt.


Hallonsorbet vs. Nougatkrokant

Tack för en mysig dag, min sockertopp!

Nu har jag ätit middag och snart kommer väl Jenny som sa sova här. Definitivt på tiden! Vi har ju trotts allt inte setts sen i fredags... Moahaha!

Njut av stort, njut av smått - Så blir resultatet alltid flott!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0