FIK 35.0 - Åhléns Caféet i Åhlénshuset City & En Hejdundrande Helg!

Sitter här söndag kväll och har mycket att skriva om... Delar ibland in i flera inlägg men det blir så konstigt när jag vill skriva om det som precis har hänt och sen måste hoppa tbx tre dar.

Jaja provar iaf... Hannish hänkade till Tyresö med moi i helgen. Innan vi åkte hem till mig tog vi en fika uppe i Åhlenshuset med Lollo och Martinis! Fika-repris från i tisdags... Det var ett riktigt najs ställe med gott kaffe och väldigt goda chokladmuffins!


Hottiesar... Stället ligger pretty high up men det va cozy fast det va rätt stort...

Resten av helgen ska jag försöka förmedla mer några bilder:



Efter en mysfredagskväll så började dagen därpå ofc med en förmiddagslatte för mig och espresso för hanna...


På väg för att inhanlda kvällens middag. SNYGGINGAR! Min mathandlar outfit: Hanna får dokumetera sin, se länk till hennes blogg här ------>
Linne Gina Tricot (rea!), leggings Indiska (dom har dom allra skönaste), cardigan Lee, skor Nike, hårband Gina Tricot, skinnväska egengjord på Gotland i ettan.


Så blev det middag med bruds innan boysen kom... Pussar till er!



Det blev mys med gitarrspel och eh... finsång...


Det blev en hel del dans...


Det blev glada miner, folk jag tycker om och en aning för många på studsmattan...

TACK, Marre och Johan som stannade kvar hela dagen hjälpte mig städa!
TACK, älskade Hanna, för all hjälp och sällis hela helgen!
TACK, allihopa som kom och gjorde kvällen till en höjdare!

Nu är det väl läggdags. Imorn bär det av mot en ny vecka på Vacksta...

Loads Of Love!
Dunderkramar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni har kopt ny soffa! I like :D PUSSAR pa DIG min ALSKLING.



Jag luffar runt i 40 grader och shoppar markesklader billigt. Just nu ar livet inte sa illa, hehe.

2009-08-31 @ 01:52:55
Postat av: Moi

I know! Helt underbar!!



Låter inte helt fel kan jag säga...



Dunderpussar på dig me!!! <3

2009-08-31 @ 19:12:04
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0