13 Hours And Counting...

... To att jag går upp tar en dusch, får skjuts till Arlanda Express, möter Mickan, checkar in vid ca 06.50 and then it's time for take-off! Ta mig tusan un-f*cking-beliveble! 

 
(Photoshop experiment från typ tusen år tbx)
Känner mig ungefär så i magen just nu...


Nåt som är lite kul är att resan ifrån London till LA kommer ta ca 12 timmar men vi åker 12.00 engelsk tid från Heathrow och landar 15.10 vid Los Angeles International vilket betyder att enligt våra klockor kommer vi ha flugit (säger man så?) i tre timmar men vi kommer ha suttit på planet i tolv... Typ resa bakåt i tiden ju! Soft!

Nu ska jag packa!
Wish me luck!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0