Degarkvällen Nr 1

Det händer inte ofta men det händer här och nu! Jag vill inte göra någonting ikväll...
Är helt utpumpad efter dagen och veckan. Bara en dag kvar sen kliver vi på sista veckan innan jullov.

Idag har vi haft julavlslutning på dansen så var upp som vanligt, vi körde solon 11-13 och resten av danserna 13-15 med en halvtimmes paus för att äta och springa och köpa en 20-krs julklapp vilken jag hade glömt. Vid fyra kom allas päron, mina också! och det blev visning av danserna vi gjort hittills. Det va superkul! Det kändes faktiskt väldigt bra vilket var skönt. Sen blev det julbord som vi alla hade köpt olika delar till. Malins mamma hade gjort godaste lussebullarna (så fick jag med lite fika i det hela). Så vid halv åtta idag var jag hemma och efter lite välbehövlig dusch sitter jag nu här.


Blomman vi gav till Jaana, vår egen mamma Dans...


YF under året. Typ anrda lektionen, Skansen i somras & idag... Så fint uppställda


Julklappsutdelning... Jag fick en illrosa massage-grej.

Så mysig dag i slut ändan men den här veckan har tusan varit flängig. Nu ska jag njuta av slutet av Pirates of the Caribean, med hela min uppmärksamhet, som Wille, pappa och Carl kollar på.

Sweets...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0