En Timme Kvar Till 18 - Skoj

Yes, stört och ska inte paja detta moment genom att sitta uppe själv vid datorn hemma utan spar det hela til imorn och alltså gå och lägga mig nu.

Men innan dess bara för att jag är så nöjd över att jag sitter och bloggar från nya datorn så ska jag göra det lite till. Och jag gör det med lite bilder...


Superfina blommor (bland andra) jag fick i lördags från tjocka släkten. De står fortfarande ute i hallen och får hela huset att lukta vår. Blir alldeles glad när jag tittar på dem!


Sköna snubbarna hos Gilli i fredags som fyllde 18 förra måndagen...
Ett halsband jag fick från Annika i lördags. Går inte in på det men vill bära det hela tiden. Det betydde jättemycket för mig att jag fick det av henne...


Det var lite allmänna pics från förra helgen. Hoppas på en del riktigt sjysta nu i helgen också för då blir det "premiär"-utgång! Tjoho!
I övrigt har det här varit en kalasdag! En textillärare i Södertälje dog för ett år sen och nu hjälper en kvinna hennes man att sälja alla sy-stuffs som blev kvar. Så otroligt snällt men också starkt av honom att göra det. Så det låg tyger och annat smått och gott över hela bildsalen och det såldes superfina tyger för nästan ingenting. De hade verkligen hittat rätt målgrupp. Alla gick omkring som i en dröm! Jag hittade en rulle guldtyg, ett märke, fyra rullar sytråd, en rulle flisofix till linningar, tryckknappar, ett svart kuddfodral i linneliknande tyg, lite rosa trikåtyg, en jättelik grå mudd i trikå, svart glansigt tyg ihopsytt till en cylinder och en liten bit spets (vilket tsm blev min klänning inför helgen troligtvis). Allt detta för 65 kr! Helt stört. Och det slutade inte där för sen gjorde jag mönster och sydde ett par leggings som blev kalas som jag också antagligen ska ha i helgen... Som att det inte var nog har dagen nu avslutats med fika på Söder med Amanda, Sulan och Sanna (Sulan dokumenterade så det ska också visas i sinom tid).

Bradag.com
Sleeping time!
Sweeat dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0