I Hate Looking Like A Copy Cat!

... Så, även fast jag vet att det är jättetöntigt, så tänker jag förklara mig! Kollade just på Kenzas och såg att hon MÄRK VÄL i fredags lagt ut en bild på sig själv med en julkula i örat. Det var alltså i fredags och att jag hade julkula i örat i lördags berodde på att det var något jag bestämt för ungefär en månad sen! INGA FRÅGETECKEN PÅ DET! Surt bara hon skulle göra samma sak och vara typ Sveriges största bloggerska...


Lånade Amandas rosett från designtävlingen på skolan i torsdags men skulle ju aldrig någonsin kunna gå klädd med en rosett på mig för nä då skulle det ju självklart vara "att kopiera foki"... Hallå! Sätter jag på mig nånting är det för att se ut som mig själv och inte för att se ut som nån annan.


Aj aj, så här går det när man degar framför datorn för länge... NU ska jag iväg till banken!

Lejtööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0