JULPARTAJ!

Igårkväll blev verkligen kalas! Dagen va riktigt najs. Jag, madre och padre åkte till Haninge C efter frullen. Ville kolla efter en klänning att ha på mig till kvällen men hade redan gett upp hoppet egentligen. Så strosade in på Cubus och efter nada tid så poff såg jag en klänning som jag bara had to prova! So I did och den va pörfekt! Helt amazing, vem trodde det liksom... Visar väl om nån lägger upp en bild där min outfit syns bra på fejan. Väl hemma igen så packade jag upp min feta väska från Vacksta och sen satte jag igång att julpynta hela huset. Lite senare blev det middag hos morfar och sen gick jag ner till oss och gästerna började trilla in. I övrigt tänkte jag bara sammanfatta ferren med dessa fina pepparkakor som jag gjorde på traditionsdagen på skolan. De var uppsatta så där lagom välkomnande i hallen...


Kvalitén suger just nu för att blogg.se tror att man vill att bilderna ska va pyttesmå hela tiden... Well well


TACK, alla sköna nissar som var så juliga och fina.
Bilder kommer på facebook så titta där om du vill se.

Party on, party people!
We wish you a merry christmas!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0