This Is The Dawning Of The Age Of Us

Dagen har gått över till kväll, kvällen kommer snart gå över till en ny dag. Slutet gott  - Allting gott. I huvudet är fortfarande gårdagen men tankar som när ska jag hinna göra historian, svenskan, APU-rapporten och plugga inför NO och psykologiprovet, har krypit sig på. Men det löser sig... Det gör det alltid.


Hottingar!


Här har vi då ligan som var på förkaka hos mig. Sällan har jag stressat så lite vid fixning inför partaj och sällan har en förfest gått så fort. Sweet. Satt som sagt fortfarande vid datorn vid sex, Jenny kom mitt i duschen, kläderna blev de jag bestämt innan - Poff - Så va klockan sju och det var dags att fixa middag - Poff - Så va klockan åtta, de andra kom och vi slog oss ner för att käka och - Poff - Så va klockan halv tio och det var dags att dra sig innåt. Som sagt... Sweet potatos.

Nu blir det sänggång.
And love will steer the stars...
Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0