Venus As A Boy

Tjosan mitt i naturkunskapen eller den slutade för ett tag sen så snart är det lunch. Har ingen nätverkskabel så kommer typ inte ut på internet på Klas som jag döpt min dator till. Men men, la över en massa bilder igår i alla fall och det går att komma in på typ grannens internet eller nåt...

Här är min kreation från modevisningen på Gymnasiemässan förra veckan. Designad utifrån låten "Venus as a boy" av Björk


Yes, here it is! Kroppsstrumpa och jättekrage...


Mkt nöjd med sminkningen, här bara halvfärdig dockmen den blev effektfull på scen...

Ingen jättekvalité på bilderna men man kan inte få allt här i världen. Tack, Emelie, som var kalas som modell!

Nu är det lunch
Lejtööör
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0