FIK 23.0 - Bolero Bueno Café, Klarabergsgatan 25 & Tjejor Jag Inte Träffat På Länge!

Började dagen i Kungsör. Åkte dit med mamma o pappa till Farmor o Wille som varit där hela veckan. Hade ingen lust att vara ensam hemma. Därför va det bara till att stiga upp vid sex, ta tåget från E-tuna vid sju och börja jobba 8. 50. Kom hem för ett tag sen och har nu avslutat min toast  framför Harry Potter & Fången Från Azkaban som mor, far och Wille fortfarande sitter klistrade vid. De har besämt Harry Potter-kväll (Wille ska skolas) och har därför hyrt 3:an, 4:an & 5:an och köpt en massa Ben' n' Jerry's! Tycker om min familj...

Men det här med Vete-Katten leder mig osökt in på att jag var och fikade med trevliga tjejor i måndags (tror jag det va iaf). Det va superkul att få träffa Jess, Niffe & Phia och Hanell också såklart. Vi började med en fika på Bolero som ligger mitt emot Åhlens vid Sergelstorg. Det är ett himla bra ställe faktiskt! Många olika sorters mysiga sittplatser och inredningen ger lite restaurang/ club-känsla. Vi satt ute och det blev lite mkt ljud eftersom tiotusen bussar gick utanför. Men det va najs ändå...


Gammal Bild
Amanda va inte med och fikade idag, men hon kunde ha varit!
Det va däremot Jenny och Phia som inte är med på bilden

Ska avsluta skrivandet om denna fikadag lite senare men nu skriver pappa och glassen. Dags att rusa!

To Be Continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0