Hej Min Kära

Antar att det va du som skrev den lilla anonyma kommenteren till mig här om dagen. Visste inte hur jag skulle komunicera med dig nu eftersom jag inte har ditt mobilnr och internet är billigare. Det finns ju facebook osv men nu blir det en liten hälsning här istället...

Det va underbart att få ett litet livstecken från dig. Hoppas du har det bra i solen (som jag hoppas är framme). Stek lite för mig också som sitter här influensa-sjuk bland molnen.

Det har redan hänt flera gånger att jag tänkt vad ska jag göra? Ja, jag kan ringa Jenny och hitta på nåt! för att genast komma på att nej, det kan jag ju inte alls. Det känns muppigt... Men läget är stabilt i alla fall och när det inte är det så ringer jag och antagligen flera gånger innan dess.

Kom här om dan att tänka på det där med att vi gjort så fasligt mycke grejer... Kommer du ihåg den där gången vi klättrade upp på sandhögarna vid det där gustaget eller vad det nu va bara en liten bit ifrån dig. Vi började gräva i en sandhög och stötte på nånting. Vi började en arkeologisk utgrävning... Vi måste varit en ganska konstig syn. Två ungar som sitter och gräver på toppen av en stor sandhög där vi absolut inte borde ha varit. Ofta vi egentligen dessutom lyckades gräva precis där den där jäkla vad-det-nu-va-för-nåt-grejen. Kommer bara ihåg att den var av metall och tung!

Kom bara att tänka på det i alla fall... vet inte riktigt varför. Men miljontals pussar på dig! Vi hörs snart! Jag älskar dig...

Kommentarer
Postat av: guess who?

hej min alskade, jag har atervant fran tropikerna o ar nu "hemma". jag tankte jag ska skulle ringa dig idag men du kanske ar kvar i gotet.



jag har haft det bra och stekt precis lagom mycket mellan kaffet, fruktsvullet och skoldpaddsspaningen! jag ar hur som haver hemma nu sa om du desperat vill ringa o hitta pa nat (hoho) sa bara ring :) vi kan ju saga hej bara sa blir det inte kosmiskt dyrt... runt midddagstid for er ar basta chansen den har v.

jag alskar dig tillbaka...

2009-07-29 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0