Mer Snygg - Mindre Plånbokssmärtfri

Under fredagen men Jempen min inhandlades även vad jag skulle vilja kunna kalla ett kap på ny öppnade American Apparel bredvid Kungshallarna. Tyvärr, var det inte det men jag tycker inte om den mindre för det. Jag intalade mig själv att vad ska man tjäna pengar för om inte för att spendera dem på den man verkligen tycker om. Det hjälpte också att tänka att om jag köper den här så kanske jag inte behöver köpa två ända billigare, intelika älskvärda tröjor av sämre kvalité... Detta resulterade till slut i alla fall i ett köp! Så även för Jenny som fann en underbar tunn jacka i ett glansigt material. Har redan spanat in en likadan fast i en annan färg men det blir när plånboken blir glad igen... Här är i alla fall min skönhet!


Den kommer inte riktigt till sin rätt på bilden men vi ska gifta oss på söndag!

Bilden är förövrigt från i lördags då det blev en smärre BBQ, marsmallow-krig och bastu hos min kära syssling Victor.

Nu är det hög tid att sova!
Puss, alla mina bananskal...
Dröm om varckra ting som Fredrik Reinfeldt i bikini!

Kommentarer
Postat av: sara

2009-07-17 @ 23:25:29
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/
Postat av: sara

hörru dom andra bilderna då? dom vill vi oxå se! :) <3

2009-07-17 @ 23:25:57
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0