Peace Trust ála Indiska

Yo mega flow!

Sitter inne vid datorn fast det är så fint väder men jag har en hyfsat god anledning som just nu är en hemlis och dessutom blir jag lack på att det är för varmt! Jag skiter i att man inte ska klaga för att vi brukar ha sämst sommrar i Sverige! Jag tycker somrarna brukar bli jävligt bra ändå och just nu så är typ det enda man kan göra att ligga på en strand och doppa sig då och då för att inte dö i värmen. Jag får det att låta som nåt jobbigt men man har ju gjort det ett tag nu... Nu vill jag kunna promenera i stan och cykla till mysiga ställen utan att få huvudvärk av vätskebrist!

I alla fall... Igår efter jag slutat jobba uträttade jag lite saker i stan som också är hemlisar och självklart fastnade jag lite här och där i sommar-rean. Det är så illa! Det här va första gången som jag kollade runt i rean... Hur är det möjligt? Elin har nästan lagt av med shopping!

Men frukta icke! Klart jag fyndade ändå... En ljusstake att ha på rummet nästa år 39 kr, ett par svarta typ virkade örhängen 29 kr & en linne som stöder Peace Trust, en organisation som jobbar för bl a barns rättigheter i Indien, 69 kr. Allt från Indiska. Tadaa!


Råkar sitta vid stora datorn som inte har det vanliga enkla redigeringsprogrammet så fastnade i Photoshop och råkade som vanligt överdriva bilden jag bara tänk att fixa lite grann... Jaja, linnet är vitt och molnet är blått och lila. Får nog leva med att Photoshop aldrig kommer bli min grej men hey, man kan inte va grym på allt!

Mammsen är ledig idag så nu vankas det fika. Inget avancerat som förtjänar att publiceras men skulle jag vilja så skulle jag kunna göra islatte för det har en viss Elin lärt sig. Lägger upp recept en annan gång...

Pusseli-puss & krameli-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0