En Rörig Helg...

Hej Den Som Vill Ha Ett Hej...?

Den här helgen har varit rörig på många sätt men jag vill inte hänga ut alla sätten här... Det har nog delvis varit konsekvenser ända ifrån att jag kom hem från Göteborg förra fredagen, jobbade lördagen, var sjuk lördagkväll, söndag, måndag, tisdag, jobbade onsdag, torsdag, fredag, gick på kräftskiva på fredagkväll, jobbade lördag, hade kompisar hemma lördagkväll, gick på bio söndagkväll, jobbade måndag, åkte ut till landet efter jobbet... Chillade... Kom hem idag.

Mitt liv förvirrar mig...

Här är lite blid-plock från helgen



Sliten Elin mitt i veckan...

Kraftskiva hos Syslingarna Bergström - Här bjöds man upp till bugg. Saknade min sanna bugg-kamrat!

Finns det handbollsspelare på en fest så lyckas självklart alltid Fiia hitta dem... Hampus leker spöke?


Jenny tyckte nån va snygg... och italienare träffade vi också!


På lördagkvällen kom man hem till färdig middag... Det är kärlek!


Kära Maria va i stan! Snygga brudar!


Ännu snyggare brudar?? Nja...

Te-baljan och filtarna va framme... En mycket mysig kväll!

Inga bilder darifrån men har haft det jätteskönt på landet i två dar... Behövde det. Imorn blir det tbx till jobb, börjar 11.20 så det blir skönt.

Skriver nåt roligare när jag känner mig lite roligare för det är det minsta jag känner mig just nu och ingen kan kräva nåt annat.

Pussar på alla & tack för ni finns när det jag minst behöver är att vara själv.
Dröm sött

Kommentarer
Postat av: Fiia

För mig var det en grym helg, mycket tack vare dej Elin :)



Älskar dej !! Pussar

2009-07-30 @ 01:20:32
URL: http://johansdutter.blogg.se/
Postat av: Madde

Är det jag som är bugg-vännen?... :P

2009-08-11 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0