Veranda Bigtime!

Hej Hopp, Gummis***p?!

Har tillbringat hela dagen i soffan ute på verandan på baksidan och här ligger jag fortfarande.
Min dag har sett ut så här:


  • Gick upp och satte mig ute i soffan.
  • Åt frukost med mor och far och Wille.
  • Gick och hämtade mitt täcke.
  • La mig ner.
  • Låg ett tag.
  • Låg ett tag till.
  • De andra drog och handla och pappa och Wille åkte till landet. Jag låg kvar.
  • Tog ut datron och låg med den i knät ett tag.
  • Mamma kom hem.
  • Satte mig upp. Åt lunch - Nyponsoppa och lite varma mackor.
  • La mig ner igen.
  • Somnade.
  • Vaknade vid halv fem - Mamma hade tydligen klippt gräset men inte hade jag märkt något.
  • Satte mig upp, mamma och jag fikade - Kaffe, te och marie-kex med nutella på. Smaskens!
  • La mig ner, läste lite tidning.
  • Vi fixade lite middag och satte oss och åt den.
  • La mig ner och läste lite till.
  • Slog på datorn igen...
  • ... och här är jag nu.
Det posetiva är att jag inte har blivit sämre i alla fall så det känns bra. Ska inte ropa hej men iaf. Nu ska jag förflytta mig in till soffan inomhus och till på Batman 6:an.

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0