And Sunday It Was...

...Bokstavligt talat! Sunny, sunny day...

Hanell, Fiia och Sara sov hos lila moi. Tänker inte säga så mkt mer utan låter bilderna tala ganska mkt för sig själva.


Pinglor på studsmattan...

Superpinglan goes dirty?

Sötnöt goes chill....

Vårt träd med frukt som vi inte vet vad det är som inte går att äta stod i full blomm...

Du är vacker...

Ni är vackra!


Kan säga att lilla ligan med folk som jag inte kände kom hem till mig när my pears åkt hemmifrån et tag. När de kom tbx drog vi till Alby ett tag och sen tbx till mig och chillade. När jag dragit till skolan kom Sebbe och Stoffe som varit med under dagen hit. De fick hjälpa oss med att bygga ett tält eftersom vi skulle campa utanför Lyktan. Sen åkte de typ hem igen. Här är lite bilder från vårt fina uppvaknande i morse då alla kom med bussen. Fast innan det hade jag och Lina redan hunnit med ett nakenbad eftersom det va så satans varmt! 


Varför bygga tält med tältpinnar när man kan ta en stege och lite golvmoppar? Det va faktiskt riktigt skönt...


Hugs!

Kommentarer
Postat av: Carro

2009-06-03 @ 22:23:32
URL: http://carroboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0