FIK 16.0 - Muggen, Götgatan 24, Sthlm - Fashion Against Aids

Skönaste skoldagen evöör idag. Drog ner till skön, sola och bada enda fram till lektionen börja. Det va idrott, beachvolleyboll, i badkläder för att sen dra ner till vattnet ett tag igen... Jag menar hur många kan göra så på sin skola??
Efter hälsopedagogiken drog jag, Martina och Lollo in till Sthlm för att hitta nåt att ha på oss på fredan när treorna springer ut... Usch! I alla fall, jag hittade inte nåt tills dess men jag hittade HM's nya Fashion Against Aids-kollektion. Den här blev jag kär i så kunde inte hjälpa att jag köpte den. Dessutom går faktiskt 25% till aids-grejsimojs!


By: Yelle, "You Enjoy Life, Limited Eddition"

Efter några avklarade affärer satte vi oss på fiket Muggen. Grymmt ställe! Dom va jättetrevliga där och rådde mig att prova en smulpaj med jordgubbar och filadefia. Det stod mellan den och morotskaka men Martina tog det så när vi var mätta på vår egen fika bytte vi. Kalasbra! Dessutom fick man påtår på kaffet. Det är service, mina vänner!

Jag rekomenderar verkligen Muggen om man håller till i centrala Söder! Frascht men ändå väldigt mysigt. Sittplatser på gatan utan att man kände sig omkullsprungen. Prima ballerina helt enkelt!


Muggen Rocks!


Nu, mina vänner, är det god natt som gäller... Näst sista veckan i skolan och tiden bara flyger förbi! Usch och fy... Samtidigt som jag verkligen behöver lov... Velig som en kollibri! Blä...

Nej, god natt var det ju!
Smile - This Is Supposed To Be Fun...
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0