FIK 19.0 - Coffee Dacapo, Götgatan 84 & Drag Me To Hell

Nästan tillbaka i nutid!

Gårdagen gick till så här:
Hade glömt ställa klockan men som tur var ringde pappa och väkte mig. Fick ganske bråttom men komiväg i tid. Fick i alla fall vänta på bussen i 20 min av nån anledning så hade typ inte behövt stressa. Kom i alla fall i tid till Vete-Katten... Jag är helt enkelt cool!

Efter jobbet va pappsen kvar i stan så vi käka på Burger King... Najs!  Sen kom han på att han  va sugen på att se en bio som började om 5 min. Vi tog ett snabbt beslut och kubbade dit! Permiär för min del för skräckis på bio... Jag höll för ögonen en hel del.

Drag Me To Hell


Den va inte mysig alls men det va väl en bra skräckis. Sevärd om man vill bli skrämd... Men det finns också läskigare.

Mamma slutade sent så vi va klara samtidigt och gick på Coffee Dacapo. Ett riktigt fräsht fik på Götgatan där vi har varit nån gång förut och har varit där med Jemp flera gånger också. Dom har ett stort sortiment av te'er, varma mackor, sallader... Det är fräscht och man blir mätt. Det är synd att det ligger på en så tråkig del av Götgatan för det förtjänar att vara mer välbesökt än vad det är.



Så ligger det till! Helt klart ett bra alternativ, framför allt om det inte bara är en paus i schoppingen utan middag, lunch eller långsittar-fika man är ute efter...

Dessutom har de fräsch toa! har kommit på att man dömmer ju fakiskt ett fik till ganska stor del efter toan om man går på den. Fräsch toa - Fräscht fik... Oftast.

Nu bär det av till trafikskolan på synundersökning!

Long Live Life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0