Student 09 - Men Vi Lever...

... Nu är de borta. Det finns inget jag kan säga just nu. Det känns okej. Är taggad på nästa år och tror verkligen vi kommer lära känna de blivande ettorna och tvåorna mycket bättre men det är klart att man alltid kommer sakna det som vi haft de senaste två åren...


Serverade på studentlunchen, det va skoj! Och sen fick vi som serverat också studentmaten...


Utspringet, det gick inte riktigt att vara lessen för det va en så glad dag...


Älskade pojkarna piff och puff...


Fantastiska Yamina!

Fler bra bilder snor jag nog på Fejan inom kort... Idag ska jag till Nykvarn och vi på YF ska dansa på Nykvarnsdagen där... Sen blir det nog fika på Taxinge Slott. Recension kommer!


I helgen är vi barnvakt till lilla Vanja, min plast-kusin... Sötnöten!

Nu ska vi dra!
Puss & Kram - Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0