Welcome To My Humble Blogg!

Hej du nyfikne (som du nu måste vara eftersom du nu tog tag i ditt liv och tänkte att du skulle spana in min nya, fräscha, coola, sensuella, exentriska och häpnadsväckande felfria blogg!) 

Denna blogg kommer få dig att tänka på ditt liv på ett helt nytt sätt och gör den inte det så, tyvärr, då är har du redan dykt ner i de förlorade själarnas träsk. Jag ska med den här bloggen öppna dina ögon! och inte på vilket sätt som helst! Jag ska nämnligen få dig att öppna dina ögon för universums, vintergatans, solsystemets, jordens, Europas, Nordens, Sveriges, Södermanlads och i första hand Stockholms kända, mindre kända och helt okända FIK!

Utöver detta ska Du (märk väl! stor bokstav på du.. I have respect for you as an individuall human beeing) få ta del av mina högst normala tankar och funderingar, snilleblixtar och egenskapade mästerverk, om det så än handlar om att turna apelsinskal into bandybollar till att plagiera Picaso (the hell åt stavningen)

Till att börja med så ska jag självklart skriva om gårdagens mysiga besök på Coffee House by George med Pettsonen min.. men full med liv som jag är så måste det faktiskt vänta. Nu ska jag nämnligen gå och få mig att lukta lite godare och sen besöka Chateau Moreau, ett trevligt creperi (svårare ord för pannkaks-hak), med Fam Sundberg & The Newstromes (Nyströms). Utläggning kommer...

Tack för nu! Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Petra

Wie, spännande!

Vi hörs om designen, puss

2009-03-27 @ 19:22:28
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: sulan

I like, I really really like!! =)

2009-03-28 @ 11:12:43
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0