FIK 14.0 - Café Nova, Luna-Gallerian, S-tälje & Flumm & Tårtbak

Yo Megaflow! Av nån anledning känns det som den här dagen varit lång kanske för att jag hunnit med flera saker som jag inte brukar göra. For start hade vi ingen lärare imorse så jag och Hanna chillade kvar på frullen och gick sen för att plugga lite religion. Det gick hyfsat... det va roligare att titta på alla fina bilder från idrottsdagen på facebook. Spexmöte hade vi på eftermiddagen sen drog jag in til Tälje och träffade Amanda och Sulan som klippt sig.

Vi gick på ettornas modevisning på Café Nova. Guuud va duktiga dom är. Töntigt jag vet men jag blev alldeles glad och stolt över att de gjort så fina saker och att visningen blev så lyckad. Samtidigt tog sig jag, Sul och Amanda smörgåsar. Helt okej och efter satt vi kvar och drack kaffe och fikade. Mys, mys, mys... Det mesta på Nova är bra smarrigt men det bästa är att det är ett studentfik så det är väldigt billigt. Det är väldigt kulturinriktat och det finns t o m pysselrum. Me Like It! Väldigt värt ett besök. Dessutom är personalen oftast väldigt chill. Just idag var det två som också verkade gilla fiket väldigt mkt. Tillräkligt för att gränsla varann och sitta och råhångla... Hm.. Inte helt okej.


Självklart var Maggan där och supporta ettorna...

Väl hemma igen blev det tårtbak. En viss Hay fyller ju 19 imorn!


Starkt jobbat, hörni!

Som att det inte räkte så fick jag nåt litet ryck och tyckte att många va så snygga att de förtjänade att fångas på bild, för att inte tala om mig själv... Enjoy Yourself!


Lina & Hayen kände sig snygga. My Var duktig och pluggade, söt som socker. Sulan satte trenden som lite porrig. Jag gjorde ett försök men.. Näe! TRotts allt är ju två huvuden snyggare en ett... eller näe, så va det kanske inte heller...

Det var det! Sitter just nu och kollar på Sex And The City med Hanna-Panna snart blir det grattning av the Shark!
Tack & Hej - Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0