FIK 8.1 - Café Valencia, Kringlan, S-tälje & Life In Pics Theese Days

Yo... Är långt ifrån toppen nu. Känner att jag måste bryta denna trend av att ha alldeles för mycke att göra. Lov kanske är precis vad jag behöve räven fast jag inte alls känner mig taggad på det... Vill inte att treorna ska sluta, vill inte att dansen ska va slut, vill inte att folk ska åka bort, vill inte planera, vill inte vara oplanerad, vill inte börja trean, vill inte ta ansvar... Den sista är väl bara att garva åt antar jag.

Men idag har vi haft idrottsdag. Det va riktigt skoj... Här är vad vi bjöd på dagen till ära:


Hela klassen, eller alla som va där förutom två, hade sytt fina små cheerleading dräkter... Yeah! Vi var grymt heta (Haha NOT!) Det togs massa fina bilder. Hoppas kunna sno dem på facebook inom kort.

När alla grenar va avklarade, drog jag, Sulan och Enni till centrum och köpte glass på Café Valencia. Har varit där och skrivit om det tidigare men tyckte det förtjänande att nämnas eftersom de har stort utbud av och väldigt god glass!


Smaskish!

Innan jag återgår till mitt pluggande ska jag bara tillägga att gårdagens glass med Lina köptes i lilla kjosken nedanför Donken vid Maren här i Tälje. Mkt prisvärd smarrig mjukglass men minus-poäng för att dom inte hade sånt där runt tuttifrutti-strössel utan bara sånt där tråkigt karamel. För mig blev det i alla fall pärontopping efter mkt vel...


Najs, najs, najs... Sen bar det av hemmåt!

Här är jag också från middan idag. Lina och jag utforskade hur det skulle se ut med tungpiercing... Jag har ju faktiskt varit sugen hur länge som helst. Det här kanske är startskottet! Nja, får se men det är gymt hett måste jag säga!


Yeah! Vad sägs? Vill höra åsikter...

Nu jävlar blir det ett ryck och sen är jag klar med fördjupningen i hälsopedagogik!
You're the best
You can fuck the rest
Now shall it be Fest!
XOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0