Foxtrot Uniform Charlie Kilo...

... Med andra ord FUCK, med den här designen ser ju inläggen t o m ännu längre ut än de gjorde innan! Men frukta icke, tappra läsare, så mycket är det faktiskt inte. Både bokstäverna och radavstånden är bra stora och det är till hyfsat stor del bilder. Samtidigt hur mkt jag vill skriva är upp till mig och hur mkt ni vill läsa är upp till er men alla vet ju vart man ska kolla om man vill va lite påläst om man skulle bli fikasugen oavsett var man befinner sig. Eller okej, så småning om... Jag har en bit kvar innan jag skrivit om minst ett fik över allt.


Konst By Elin - The Allmighty Grubbelgubben

Jaja, den här designen känns lite bättre i alla fall, lite tråkig men fortfarande najs. Måste bara komma på hur jag vill ha det så kan jag börja jobba på en riktig design eller kanske få hjälp av Pettson om jag har tur??

Nu gör vi ett ryck och tar min oskrivna slutgiltiga arbetsmiljöanalys till nya höjder!

Don't Give Up, You'll Make It...
ur "Bump In The Road", Erik Hassle
Hold Your Thumbs!
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag hjälper dig! Fundera lite på hur du vill ha det bara, så ska vi nog kunna fixa någonting :)

2009-05-07 @ 18:18:22
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0