I'm To Sexy For My Land, New York And Japan...

... And I'm to sexy for your party, to sexy for your party! There's no way I'm disco dancing! Yeah!

Och nu sitter jag inte och säger att jag är gudomligt sexig... eller... jo, det gör jag ju. Nu vill jag hitta en bild som beskriver min otroliga sexighet. Hmm... Det är nåt som är lite mer ansträngande än att sitta och säga att man är sexig. Då ska man ju liksom behöva bevisa skiten också.

Åkte direkt från skolan till Vete-Katten idag. Min andra dag med andra ord för en andra gång med andra strumpor. Närmare bestämmt strumpbyxor. Med bokstavligt talat brallorna nere, eller okej strumpbyxorna, kom jag på att jag inte hade med mig extra strumpor så det blev helt enkelt till att köra på med strumpbyxorna under jobb-braxerna mina. Något varmt kan jag ju säga men jag lökade faktiskt inte alls, va bara fasligt hot om mina ben och min lilla stuss... Det gick okej! Bajsskönt, alltså det kändes inte svårt eller jobbigt. Det mesta kändes liksom bara logiskt. Självklart kommer jag ju kunna allt precis som jag ska lagom till slutet av sommaren men det känns ändå som att jag också kommer kunna göra ett sjyst jobb fram tills dess.

Nu till det där med att jag ville hitta en sexig bild på mig själv... (Visst förstår alla att jag är seriös?) Det finns så många att välja mellan!

Men här kommer faktiskt ett litet urval...
I have a strange feeling thet the meaning of my life slowly turns out to be amusing the loved and less loved around me but as long it makes us happy I can live with that.



Det är sexigt att kunna göra avancerade saker med tungan...


Det är sexigt att ha det där hungriga i blicken och många finner det sexigt att få in mycket i munnen...


Man kan vara rätt sexig även i väldigt oromanitska situationer och en dubbelmacka är ju inte fel...


Sotade ögon har jag hört att många tycker är en sexig make... Nej vänta! Juste jag hade ju inget smink där... Ooops!


Och visst är det sexigt att vara lite närgången...

Nu får det vara nog, jag vill ju ha några chanser kvar här i livet. House imorn och får se vad kvällen har att ge. God natt på er. Imorgon är en ny dag nya möjligheter men det är imorn det och just därför är det just nu du har din chans att sova...

Let It Go...
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0