Once Upon A Time We Had Kroki

Jepp, nu är religionsprovet precis avklarat. Sa ju att jag skulle fixa det! Satte mig faktiskt och läste igenom mina anteckningar igår kväll och nä, komihåg lappar är inte okej men vem har sagt nåt om kroppsmålning? Jag tycker väl bara det är kul att rita en mager kines, en korg en hay, en peng, en hand och lite till på min arm. Sen att det får mig att asociera till ditten och datten som är bra att komma ihåg är väl bara tur för mig? Det är soligt i Thailand, där är man buddister. Can't help it...

Jag hoppas det gick bra i alla fall men är ganska säker på att jag inte faila helt...

Tror jag skrev nån gång att vi hade kroki. Juste förra veckan var det vi hade det! För er som inte vet så är det när man ritar av en nakenmodell. Våran heter Evy och va här förra terminen också. Det är riktigt kul men man blir trött av det för det blir krävs ordentligt med kocentration under lång tid i sträck... Vi har 10,7,5,3 och 1-minuters pooser. De här tror jag är tre eller femminuters teckningar.


Det var ingen toppen dag för min del emn den här va den jag blev mest nöjd med...


Den här gick också bra och hjärtat var en liten avreageringskladd...


Varför är jag så trött idag också? Varför är jag inte taggad på helgen när jag ska göra så mycke roligt? Är det för att jag inte vet säkert vad jag ska göra på Vete-Katten imorn? Eller för att jag inte vet riktigt vad jag ska göra efter? Eller för att jag vet att jag kommer va trött på lördagen och för att jag kommer ha bråttom som en gnu till Natasha efter dansen? Eller kanske för att jag inte kommer kuna följa med henne och de andra ut senare på kvällen och för att jag inet vet vart jag ska ta vägen då? Kanske...

Men det ska bli kul, det ska bli jättekul - Jag är bara inte något stort fan av frågetecken.

Det är inte lätt när det är svårt...
Smaklig Måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0