The New Thing In Town!

Heeeey, hörde om en ny grej idag! Den lät ascool tror jag ska prova det nån gång. Den hette någonting med... hm, vad var det det hette nu ingen... sol.. sov... sova, ja, sova.. hm sooova... ut! Ja, sova ut! Det va vad det kallades! Hört att det lär va typ najsaste grejen folk gör på helgerna nu för tiden och nån hade läst om att det tydligen va "The thing to do this summer!" Så är det, tror fakstiskt jag ska försöka göra det redan ikväll. Wish me luck...


Foto: Super-Sambo!
En lite mer somrig bild skulle varit på sin plats men när man tittar runt på Sambos dator hittar man en del också guldkorn även mindre somriga så take a good look. Detta är också ett utmärkt exempel på vad man gör när mn borde sova här på Vacksta men för ärlighetens skull så måste jag erkänna att för det mesta gör man i princip ingenting.

För att inte förlora mer tid som jag borde ägna till sovande så ska jag runda här...

God Natt, Alla Underbara! Glöm Inte Att Du Alltid Förtjänar Att Bli Älskad För Den Du Är...
"Keep The Love Alive"
- Trycket på en tröja som varit borta ett halv år som jag hittade innanför fodret på min väska igår. Lucky Me!
Nej, juste läggdags var det... God Natt!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hehe, yours to x)

Ja men absolut, redan länkad! ;D

2009-05-19 @ 16:53:38
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0