Dagen Utan Vettig Rubrik... Vad Sägs Om Motorbåtskråksångsvisa?

Nu ni har sladden min hittat hem! Den är lite som mitt band till Jesus... eller nja, nu gick jag kanske lite för långt. Ovanligt... Och hittat hem och hittat hem - den var aldrig längre bort än inne hos Madde. Det är därför man inte ska leta efter saker, då hade jag aldrig hittat den! Vill den sak som är borta komma fram så gör den det, vill den inte så gör den inte det och är den lite velig så kommer den fram precis när mabn skaffat en ny. Där har vi borttappade saker i ett nötskal, lite av min specialitet. Skilladen mellan mig och andra personer som tappar bort saker ofta är bara att jag har så bra relation till de borttappade sakerna så de kommer oftast fram så fort de liksom fått fram sitt statement.

Här är min fördjupning som jag sydde på igår. Glömde för resten att säga att Sulan va jätte duktig och hjälpte mig at sprätta en söm på ena armen eftersom jag märkte att undertråden var beige och inte vit... Illa, illa. Den är alltså inte helt klar, finishen kommer på friday.


Starkt, Sulan, riktigt starkt jobbat!


Vad jag mer har att säga om dagen är att vi hade en ganska intressant sam-lektion, alla va grymt inställda på att få fram va just de tyckte och tänkte. Tycker om det om min klass - Alla tycker så mycke. Vid slutet av lektionen hade Martina små stjärnor över halva handen och min hand/handled såg ut så här...


Så kan det gå. Vill också tillägga att det är faktiskt inte random saker jag har ritat utan varje grej är någonting för mig... men moahaha tänker inte gå in på vad.


Nåt mer? Tja har gjort lite halvhjärtade försök till att börja på hälsopedagogiken men för att plugga idag så kände jag att jag behövde inspiration... KAKOR! Så kakor blev det. Närmare bestämt hallongrottor och nåra t o m med choklad på. Det gick hyfsat att baka dem men att plugga har gått sämre. Det är därför jag sitter här. Sen är det prov på budhism och hinduism imorn men det löser sig... Man är väl lite av en Donut (munk) så det där sitter i reptilhjärnan... NOT! Jaja, som sagt det fixar sig.


Det är Sulans kaffe! Sätt alltså inte makaronerna i halsen - Jag har inte börjat dricka svart kaffe... än. Mysan-Pysan hade sprungit från Tvetabreg (långt med andra ord), det va fasligt bra jobbat.

Nu blir detpluggeliplugg... kanske... nej, lite ska jag väl plugga.

Carpe Diem - Men tänk på att om du lever imorn så vill du väl inte ha sabbat den dagen på grund av det du inte gjorde idag? A-a-aa!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sul

måste säga att bilderna på kakorna blev riktigt bra, jättefina färger ju? =) man är ju lite av en proffsfotograf

2009-05-13 @ 23:27:16
URL: http://sulann.blogg.se/
Postat av: sulan

såg nu när jag tittade på mobilen att det nog inte riktigt var samma färger! :P haha men snyggt vare! :D

2009-05-14 @ 13:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0