Bodies Making Chemistry...

Psykologifördjupningen klar, ett par leggings sydda (för stora dock men det löser vi), ekologisk ögonsalva köpt och en kort jacka i ekologisk bomull som jag tänkt använda i helgen när jag tittade in på Ekovaruhuset efter besöket på livrustkammaren med historian idag och nu sitter jag till och med och lyssnar igenom lite house-alternativ till modevisningen som jag fått av vår DJ Oliver. Mm-mmm, bra dag! Jag har fortfarande ont i halsen men det känns nästan som det lättat lite.

Har fina bilder som togs på Sulan idag (hon vill så gärna vara med på min välbesökta blogg, börja med att länka till mig på din kanske?) men har inte sladden till mobilen här så de får visas en annan gång. Det blir repris på denna istället. Tråkigt ont om bilder på skolinloggen...


Tvåaan...


Time to kiil!
Söta drömmar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0