Don't Cry - It's Just A Bump In The Road

Hejsan svejsan

Jag har inget intressant att berätta men kan ju säga att dagen har varit najs. Gick väldigt tidigt från Ekovaruhuset idag för att vi hade en extrainsatt hip hip-klass idag för att det äe en ny lärare som antagligen ska börja på Jam. Han va jättesjyst verkligen. Vi freestylade en hel del och det faktiskt najs när det inte är med världens press. Va alltså hemma tidigt men inte fick jag äta middag med päronen och Wille för det. Nej, för de va och tränade på F&S så jag gjorde pankisar i min ensamhet. Smarrigt.

Nu är det snart läggdags men hittade en skoj bild från i våras... I like acctually


Mhmm...
Outfit brw: kofta Lindex, t-shirt Monki, Jeans Crocker, skärp hittat hemma, sjal 17-årspresent from where I don't know...

Ganska annorlunda tycker jag... Men diggar luggen. Skaffa det igen?? Knepigt det där för tycker det händer titt som tätt. Skaffar lugg, växer ut, skaffar lugg, växer ut... Men hur kul är det egentligen med lång lugg då? Det förargliga är att jag inte har någon plattång... Hm, ger mig tusan på att om nån månad eller så så sitter jag här med lugg igen.

Nu ska jag sleepa...
God night, sleep tight, homies...

Hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0