Du Får Lura I Mig Vad Som Helst...

Vem säger att nåt vi tror är rätt?

Åh, idag kom ännu mer musik! Glädjerus! Veronica Maggio "... Och vinnaren är", Kent "Tillbaka till samtiden" och Robbie Williams "Reality killed the video star". De två första va mina önskningar, Robbie Williams va en överaskning till mammsen från pappsen som hon i alla fall visste skulle komma. Tabbe från pappas håll... Kanske skriver några rader om skivorna när jag hunnit lyssna in mig på dem. Mmm, längtar redan till mina buss och tågresor imorn...


TänkarnN!

Haft en bra dag annars. Skoj på Ekovaruhuset och en liten födelsedagsmiddag hos farmor. Stod för lunchen idag. Lyckades göra värsta grymma linssoppan - Fett stolt! Nu ska jag sova för imorn ska jag vara där redan kl 10 och inte 11 som vanligt. Oj, så tidigt... Moahahaha!

Hoppas ni inte ligger vakna i djupa funderingarhela natten...
Ta dem imorn istället!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: martini

Sv: Jaa men hon är fett cool!

bara hon som lyckas med att vara knäpp men ändå bra. Och hennes stil ska vi ju inte tala om:P Men det är ju så ladygaga ;)

2009-11-12 @ 18:03:32
URL: http://whatthehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0