FIK 45.0 - Café Mineur, Stora Nygatan & Pettson, Colorez, Amanda Jensen & Mustach!!

Yes, igår var en kalaskväll!

Träffade Pettsis, köpte fina T-shirtsen på Colorez, allt på 50%. Najs! Vi gick och fikade på Café Mineur och det är ett najs fik. De har en hel del ekologiskt och hela fiket ligger nere i en källare som ser typ likadan ut som på 1600-talet. Tyvärr, tog jag värsta äckliga smoothien. Eler inte skitäckligmen ogod... TA INTE GUJA GINGER OM NI GÅR PÅ CAFÉ MINEUR! Men chokladbollen var god.

Sen bar det av till P3 Live. Det var grymt. Sitta i mysiga lokalen och få ta gratis kaffe, te, godis och kakor och få höra till riktigt bra live-musik! Amanda Jensen var kalas, skulle vilja höra henne på en riktigt rökig blues bar eller nåt sånt. Där är hennes rätta place! Mustach hade jag ju typ inte alls nån aning om vilka de va men de va hur grymma som helst!! Värsta mysiga rockbandet ju! Fett med digg!


Regnblöta brudar!

Som det kanske märkt skriver jag rätt kortfattat men det är bara för att jag för inte så länge sen kom hem från Gymnasiemässan där vi hade första modevisningen idag. Den gick ok men snart ska jag sticka iväg igen för då ska vi senatt visningen av New Moon! Yeah! Måste göra uförligare beskrvningar och hylla mina fina T-shirtköp bl a. Men det får blii helgen eller så för nu ska jag kila...

Tack för en toppen kväll!
See you soon!
Pöss


Kommentarer
Postat av: Linaaaaa

Åh det var verkligen megabra och jättejättekul att få träffa dig igen :D det är alltid lika trevligt. Vilken söt bild på er förresten :)

nu lyssnar jag på "damn, it's dark" haha, fastnade lite för dem, tyckte det svängde :P hihi

2009-11-20 @ 16:51:57
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0