Music For The Win!

Asså, kan inte släppa hur mkt jag älskar att jag fått my musik nu! Det kanske inte kommer vara mina favoriter om några år men jag behövde ny musik och I löv it!


Kent, Röd - Fartig, syntig, lagom dyster och flummig.
Erik Hassle - Hur härlig som helst. Grymt mkt känslor framförda med kalas-röst!
Amanda Jensen, Happyland - Lite soulig Amy Macdonald, är inte helt såld men den är nice.

I övrigt har denna dag varit bra. Allt skulle inventeras inför att det ska öppnas en webbshop på Ekovaruhuset. Hann med jeansen i alla fall. Gick konstigt nog grymt på baletten kändes det som och streeten gick också helt okej. Och nu får vi se om det är några familjemedlemmar som läser min blogg men jag provade snus för första gången idag. Det var inte gott och nu har jag provat det så nu behöver jag aldrig göra det igen... Klart slut.

Dröm sött, allihop!
Love me to pieces...
(hehe Hassle)
Pöss

Kommentarer
Postat av: Madde

Läs den senaste nyheten kring twilight-stjärnan på min blogg och säg vad du tycker om hennes agerande! Skulle vara väldigt intressant att höra din åsikt!



http://maddisenj.blogg.se

2009-11-10 @ 15:00:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0