Something missing...

Jo men visst nu är det helg men har verkligen inte hajjat det än. Känns som jag ska upp och iväg imorn också... Hm, kanske för att jag ska det. Har house imorn men är jättetaggad. Det ska bli jättekul. Är nog taggad för att jag är stört rastlös ikväll. Hoppade på Jenny under Idol och rullade över henne igen lite till för ett tag sen för att avreagera mig lite. Just nu kollar hon, jag och Wille på I, robot för fröken hann inte se klart den senast hon var här.

Någonting saknas i mitt liv... Kanske insikten om att det inte är nåt som saknas. Kanske nåt som kommer. Snart kommer väldigt mycket. Danserna avslutas, kommer tbx till skolan, mycket som ska in innan jul, jag fyller 18, det ska firas, julen kommer, LA nästa, sen är bara vårterminen kvar.


Elin 17 år - Precis elva månader och tre dagar sen, vilket betyder att Elin är 18 om mindre än en månad...

Men nu ska vi titta på en snygg kille.

Det är skoj
Skoj är skoj
Flum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0