Blev Inte Ensam After All...

Nej, jag blev ju inte det!

Okej, från början kanske. Mamma och pappa och Willebroren åkte till landet i helgen. Hade gärna hänkat för ett ställe där jag slappnar av mer får man leta efter... Men dans igår och jobb idag satte p för det. So there I was, naked and alone, facing the ugly monster staring at me as I was some kind of breakfast... Nä, nu gick det för långt. De kollar på engelska Wallander här i bakgrunden så blev väl lite inspirerad. Poängen var att det va bara det att jag verkligen inte ville va själv den här helgen. Inte av någon speciell anledning men det är ju roligare att inte va själv tycker jag iaf.

Så jag har varit i Haninge C och interuptade Fiia, Jenny, Malin, Orren och Niklas fika. Pös till Fiia sen. Skönaste hänget där. Malin och Niklas satte och lekte med datorn, Jenny sov, jag skissade på kolletion och Fiia tog sig också en tupplur. Det blev middag hos Fiia, Tarzan var ordförandei familjerådet (Fiias pappa). Resten av kvällen va inte lika kul så den orkar jag inte berätta om men fick sovsällis av Jenny iaf.

Igår hade vi ashärlig houselektion. Freestyle rakt igenom. Ingen gästlärare men jag + några hängde kvar ett tag och jag jobbade lite på solot. Pös hem, sov ett tag, Sara kom, vi kirrade najs middag, Fiia joina, sen lite flera och sen... Pictionary!


Okej, Gilli och Backe ägde helt otippat men va ska man säga... Klart jag och Jenny vann (according to me)!


Det var lite klädbytarafton (Sara hade rensat garderoben), Gilli ville uppnberligen ta del av det hela. Resultatet - Inte lika lyckat. Den tröjan gick till mig. Vi blev fikasugna och Fiia var ju in tha house så klart det blev blåbärspaj. Alla va lagom blå om munnen men Jenny tog priset. Kaffe blev det ju off course också. Latte Art àla Elin - Okej, inte så hardcore men man gör vad man kan.

Det är vad jag har att säga om denna helg. Tack, alla toppentösar och män som gjort den kalas. Idag har jag jobbat och det gick helt okej. Nu är det lugna puckar och imorn är det skola. Men hey, det är lov om fem dagar... Cheese! Planerar faktiskt att sy som en idiot hela lovet. en annan är ju för liten för att hänga med alla andra på kryssning.

Fullt ös och snart har det här året gått...
Live a life in slowmotion and maybe it will last longer...
Sweet dreams, my darlings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0