Diggar Det Här Höstlovet...

... Sitter och cashar in känslan av att få saker gjorda! Har mer jag vill göra men det är grymt i alla fall. Har bokat buss hem från Trysil så jag hinner hem till studentkryssningen i mars, har kollat flyg till LA, behöver bara få bekräftat att det är OK att jag bokar för Jemp (lite knepigt eftersom detär nio timmars tidförskjutning och hon inte har höstlov), har ringt Weekday, tydligen har mitt mail kommit bort eller nåt så skulle skicka ett nytt så skulle Pauline höra av sig om det var något intressant, och nu har jag sytt klart en andra soffkudde till rummet på Vacksta.


Hm.. vet inte om jag ska tycka att blixten får dem att bara se jätteskumma ut eller inte. Det är i alla fall dubbelt tyg. Det undre är rosa/lila och lite metallic glansigt... tänk viskos tror jag haha... det övre är lila och transparant och rätt skimmrande (fast inte riktigt så skumt som på bilden).

Jepp, funtar på att sy en till fast hjärtformad för har lite tyg kvar (det va typ ett par gardiner nån hade lämnat i en varsågod-att-ta-påse på skolan) men det får bli imorn i så fall. Nu ska jag snart gå och möta pappsen vid Alléplan, kan va skönt att ha naft näsan utanför dörren åtminstone nånting idag, vi ska ta hem sushi, sen ska han åka och va båtvakt hela natten (man måste göra det typ en gång per år för båtklubben) så då kommer nog lite färdig kryssade tjejor hit och myser. Madre och Wille är i Borlänge. Det här blir skoj. Är sugen på sötsaker så vem vet, vi kanske bakar ikväll... We'll se!

Drar jag mig!
And don't forget the fries...
Lejtöör, dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0