What To Do When You Feel As Cool As Elephant?

Yo mega-flow!

Today has been a good day... (man ska veta i vilken film de säger så)

Började dagen med en stadig frukost idag igen. Inte riktigt lika avancerad som igår men inte så långt ifrån. tunnbröd med skinka och gurka och tunnbröd med marmelad och ost, en rejäl skål fil, hittade blåbär och hallon i frysen som åkte i och detta toppades med en latte. Ni kanske tänker att "men Elin, vem vill läsa vad du åt till frukost?" och nä, det är det ju antagligen ingen som vill men jag vill ju berätta så...

Skulle ju sy idag men det blev inte så för innan jag gjorde det var jag tvungen att skriva ner hur jag gjort mönstret, sen behövde jag kolla vilka tider jag ska "jobba" nästa vecka  m m, känner att det blir en bra APU. Sen kom Jenny förbi, det blev sen lunch, lite mys, "I - Robot" med Wille, mamma kom hem, litet fika och lite senare var det dags att åka till min kusse Johan som fyllt 21. Grattis till honom. Väl hemma igen så har jag nu i alla fall klippt ut mönsterdelarna i tyget och det är ju ett steg i rätt riktning men kom sen efter lite sömmar i en provbit på att jag inte vet med vilken söm jag ska sy och om min maskin verkligen är lämpad. Så det blir väl till att skjuta upp dessa leggings tills jag är tillbaka in school. Surt men vad göras... Syr antagligen soffkuddar till rummet istället nu. Kände mig cool och har haft skoj med redigering nu så här är vad resultatet blev av det också.


Läckert!
Ska vi köra an dagens på det? Det gör vi:
Sammets leggings från Bik Bok, tunika från Lindex, jacka från American Apparel, örhängen som i alla fall inte syns men är snygga ändå från Glitter.

Ska sova nu så jag inte sover bort hela dagen imorn. Då blir det antagligen stan och sen WS för Sacha från Ragdollz (http://ragdollz.se/index.php)Balettakademin.

Chiao, bellas
Kick as tomorrow.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0