FIK 42.0 - Coffee & Store, T-centralen, Needed It...

Yes, till slut var i alla fall rummet städat idag, men det var först efter att pears hade slutat jobba och vi hade varit hos Annika och fikat. Grymt fika, helt outstanding! Tack, Ulla (Annikas mor) för den fantastiska fika-upplevelsen!

Men fram mot kvällen hade jag varit hemma tillräckligt för idag och behöve lite social mys-aktivitet. Åkte in och mötte Fiia och Jenny som kom från Norrköping. Jag och Fis-Lisan behövde båda mat i magen. Jenny pös hem - Hon var tröttis. Trodde vi skulle gå till gamla välbeprövade Café 60 men Fiia va nytänkande så vi blev kvar på Centralen och gick till take away-caféet Coffee & Store (på Burger King-sidan av Centralen). Det va grymt! Man kan liksom sitta helt avskiljd från allt spring men man är fortfarande bokstavligt mitt i city. Vi delade 50/50 på en broccoli/ ädelostpaj och en salami-foccatia. Det va najs och då ingick dricka och kaffe eller te till så det blev det sen och varsin kaka till så klart. Gå dit om ni vill fördriva tid på Centralen eller till Robert Pauls Coffee precis mitt emot (men tror det är mkt dyrare där).


Hot stuff... och det är inte kaffet vi snackar om! Bild från tidigt i våras.

Så, recenserat och klart! Helt klart värt flera återbesök! Imorn blir det sy, sy, sy och har jag tur så kommer ingenting roligare i vägen så jag får någonting gjort.

Hey, it's höstlov
Don't worry, be happy!
Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Fiia

Tycker om dej bruttan <3

2009-10-27 @ 15:28:05
URL: http://johansdutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0