FIK 42.1 - Store & Coffee & Effektiv Dag På Stan

Yes, när jag somnade igår så for en tanke genom mitt huvud vilket det gör nästan varje kväll (haha en tanke nästan varje kväll... haha you go girl!) nä men tanken "till när behöver jag sova för att ha sovit åtta timmar?" jag rår inte för det, men jag räknar ut det. Så när jag vaknade två min över tio imorse så va min första tanke "YES! Jag har sovit åtta timmar!" Stört jag vet... När jag sen gick upp märkte jag att jag hade somnat om och sovit en timme till fast jag trodde att jag bara låg och drog mig. Wierd!

Enough om min morning nu...

Åkte in till stan, pratade med Adina på Weekday (ska ringa Pauline imorn tydligen), köpte knäsockor på Indiska(About theese: kom att tänka på att julklappar ska köpas i tid och post till the US kanske inte är den snabbaste om jag inte kommer dit och att Indiska som vi sagt inte finns i Amerikatt så... Men kom sen på att jag själv var väldigt sugen på dem och att det kanske inte ens när det är som kallast behövs sockor i California så donreade dem till mig inför nästa vecka på APUn då det tydligen är kallt i atteljén ute i Mölnbo. Men vill du ha ett par så kirrar jag ett par till annars tänker jag hitta andra coola saker istället... Back to the subject), Sara kom in, jag köpte en ny foudation (MAC is tha shit körde på en ny sån), 3 T-shirts för 99 kr på Stadium åkte med också, sen blev det... FIKA! Säger inte så mkt mer eftersom det va samma ställe som jag och Fiia va på i förrgår men ska tillägga att om ni ska äta sallad där så välj typ grekisk med pasta som Sara och inte med kräftor och bulgur för den va fett torr!


Maniac? Yes!


Okej, som det fika-recensent man är vet man att tar man bild på maten gör man det innan man börjat äta... Det visste inte Sara! Haha! Puss på dig! Och Jemp: Ta en titt på the beautifull socks... You like? Dunderkramar!

Sen drog tjejsen ut till havs på kryssning för myndiga och jag mötte Malin, Denise och Victoria så gick vi på en workshop för Sacha på Balettakademin. Det va skoj!

Nu ska jag sova...
The rest of your life is just about to start...
Dröm om vackra ting som Brad Pitt i tanga... Ouch, det där va inget jag ville att folk skulle veta...
Love



Kommentarer
Postat av: Jemp

Haha, ser urmysgia ut :) tror dock att jag ar fullt utrustad med sockor for tillfallet aven om det skulle va lite halvironiskt att fa sockor hemifran till jul ;)



Looove

2009-10-30 @ 06:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0