Gårdagens Outfit - Take Me As I Am...

Hello, ya'll...

Nu har jag hemma, har tagit en välbehövlig dusch (eloge till Jenny & Fiia som stått ut med mig oduschad denna kväll), nu ska jag alldeles strax krypa till kojs. 

Här är what I was wearing igår at operan. Man går väl inte en texil-linje utan att vara lite fixerad:


Foto: Jenny

Kavaj Gina Tricot, kofta (under) Röda Korset, klänning en negligé som jag ärvt från mormor Görel, sammetsleggings Bik Bok, halsduk loppis på Medborgarplatsen, hårband Gina Tricot, skor Weekday, väska mammas från en affär i London.

Well, that's about it! SKulle kunna skriva mer men näe... Tar det imorn kanske.
Sleep Tight!
XOXOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0