Lovley Thursday - Shoes & Ballet

OMG!

Det är gårdagen i ett nut shell! Drog till stan efter skolan och styrde direkt stegen till Weekday där mina undanlagda skor fanns... So now they're mine!


Gorgeous!

Gick dit med Maria, Annika, Issa och där mötte vi upp Lollo, Oskar och Alice. Tsm gick vi och käkade på TacobarMästersamuelsgatan. Helt ok ställe! Är egentligen mer en lunchrestaurang så rulliansen är strålande. Pös därefter till Gallerian där jag och Alice handlade kaffe på Espressohouse sen bar det av till Operan där det vankades Svansjön med klassen.


Hotta brudar och en Oskar - Paula, Petra, Oskar, Issa Annika, Alice, Amanda, Chriss


Hur fint som helst...

Baletten va helt otrolig! Det är helt sjukt att se hur dansöserna lägger hela sitt liv för det här. Jag skulle aldrig göra det. Jag skulle aldrig offra så mycket som det krävs för att bli så bra. Men det är vackert, absolut...

Efter baletten åkte jag hem till Tyresö så nu sitter jag här och har precis ätit frukost och ska ta itu med bilduppgiften som ska bli klar idag. Det blir mysigt...

Ikväll blir det mer kultur. Operan Pärlfiskarna med päronen och farmor. Hoppas hinna med en fika med nån tös innan.
Chill Out!
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0