Ledsen...

Hatar att inte vara på top och det är jag inte nu. Vet ju vad det beror på så borde egentligen bara gå och lägga mig, sova ut och börja dagen med en stadig frukost imorn. Ska göra det alldeles strax.

Eftersom jag inte är i fas så tänker jag inte skriva om fikat igår. Eller okej eftersom jag nämner det så måste jag ju i alla fall säga att pajen jag åt på Tidermans va ganska torr och personalen inte den gladaste men hade sällskap av Malin och Fanny från JAM så det gjorde det till ett bra fika ändå. Klart slut (om fika)!

Vill till USA... Vill jätte jätte jätte mycket till USA... Verklilgen jätte jätte jätte jätte mycket.

Gamla torra jävla sverige, gamla torra jävla tankebanor... Det slutar inte uppåt om jag fortsätter med det här. Så vad sägs om att vända humöret? Det är så enkelt men vill jag. Tänk på nåt positivt, det finns för mycket som det är värt att vara glad över, inget blir bättre av att vara på dåligt humör, ingen annan kommer bli på bättre humör av det heller, jag har så mycket jag är lycklig över, jag har så mycket roligt framför mig... Närmare bestämt hela livet.

För många dör, för många är ledsna, alltid skuldkänslor på ett eller annat sätt. Är det rätt?






Läs det här och se vad som händer om man slarvar med måltiderna under en helg!
Är det bara en tom mage som talar eller är jag neråt? Kombination.

Men vill till USA... Det är inte en konsekvens av någont utöver att jag saknar min vän.


Så här ska det se ut!

Kommer ett sånt här inlägg få va kvar imorn när jag läser det? We'll see, we'll see...

Good night, sugar
Get some sleep - You need it...
Krams

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ringer dig i veckan !

Pusssss !

2009-10-26 @ 10:34:20
URL: http://mywestin.blogg.se/
Postat av: Jemp

Det var sa skont att prata med dig, det kanns inte som att vi ar sa langt ifran varandra, samtidigt som vi verkligen ar det... Eller ar vi? Gud, jag vet inte, hehe ;)

2009-10-28 @ 06:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0