To Night I'm Yours But Tomorrow I'll Be The Last Girl On Your Mind

God morgon, alla glada.

Ja, jag är en dam med humörsvängningar - Deal with it. Jag har just avslutat den bästa frukosten på länge. Den tog 40 min att göra men då ingick det även att Willebror visade mig bilderna från när han och pappa va på Globen igår och kollade på Walking with dinosaurs. Nu ytterligare en timme senare har jag alltså fått i mig:

Ett glas juice, en liten skål fil och flingor, ett pefekt kokt ägg, en skinksmörgås, en marmelad och ost smörgås och en den största koppen jag har (och den är inte liten) med varm choklad. Detta tillsammans med en Elle UK, ett frukost-på-sängen-bord och vår underbara soffa. Det är vad jag kallar frukost!


Ägg i shotglas for the win!

Recept på Warm Chocolat ála Elín:
ca 3 msk vatten, en fet msk kakao, tre msk socker, ca 2 glas mjölk.
Rör ner kakao och socker i vattnet i en kastrull på spis. Rör om tills det löst sig. Tillsätt mjölken späd ut mer eller mindre beroende på smak. Värm till önskad värme. Drick.

OBS: Väldigt stor satts till en person. Orkade själv mindre än halva och den blev också väldigt söt med tanke på att jag hade i en extra matsked socker mot vad man brukar.

Nu ska jag se till att mitt rum blir ett rum att bo i utan kläder över exakt hela bolvet och fyra ouppackade väskor.
Melody Club for breakfast - Nice one...
Pusses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0