A Glass Of Water Longing For The Ocean...

Bara för att jag inte har något bättre för mig och för att klockan inte hunnit bli så jättemycket så tar jag och passar på att visa Sulans och mina fina modell-bilder. För er som inte läste det så kan jag betätta att jag och Sulan skulle plugga här om dan men fastnade i min Elle-tidning. Vi blev inspirerade och provade på hur det skulle va att modella lite... So we did and here are the results. Nu har ju jag lekt lite med dem också då men iaf... Enjoy!


Elin goes Linsady Lohan...


Sulan goes Nån...


Vi båda went Pamela Andersson & vad som hände med bilden på Sulan i mitten var ett mysterium...


Lindsey... Yes?


Sulan went fin...


... So did I...


And one more Lindsey-pose...

Så då har dagen gått mot sitt slut och det är dags för min att krypa till kojs. Tycker hunnit med en väldig massa idag... Skriva en liten bildanalys, hälsa på Amanda och Ylva, klassens representanter på årets designtävling på Lava, fika med Felix o Sulan, göra entreprenör-uppgiften, tittat på Idol, recensera fiket, redigera bilderna och faktiskt tagit det rätt lugnt... Allt detta innan 00.00! Unbeliveble!

Men tack för mig. Imorn blir det dans, sen ferre hos Hanna i E-tuna och på söndag blir det direkt därifrån till Sthlm och jobb på Vetis...

Fullt ös - Medvetslös! Here we go!
Strike A Pose
Chiao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0