FIK 13.1 - Café 60, Sveavägen 60 & Mkt Hit & Dit

Tjena!

Det känns som jag inte hunnit skriva på jättelänge men det är inte så lång tid jag har bara hunnit göra mycket... Därför blir det nu de senaste dagarna ganska kortfattat. Skulle kunna skriva mkt och mkt utav det men gör inte det... Tar det lite snabbt istället och fortsätter leva i nuet:

Tisdags:


Nu har vi fått ta vårt skolfoto. Här lite bilder från spexfotot... "Vem blir årets Miss?" 

 

Efter skola och massa foto bar det av in till stan för att titta på pjäsen "Shopping & F***ing" för Svenska B. Den va jättejobbig och människorna va så tragiska... Skulle vilja skriva om hela bara för att jag blev så upprörd av den men orkar inte... Aja, det är väl bra om jag ska göra en recension på den.


När föreställningen va slut pös de andra hem men jag, Emelie och Sulan som skulle sova på hemmaplan eller asså i Abrahamsberg och Tyresö gick till det kära gamla Café 60. För mig blev det en smarrig toscatårta och inte så jättesmakrikt chai-te. Det var som vanligt mysigt men högljutt.

Onsdag:

Igår va en najs dag, förutom att jag var trött för att jag kom hem ganska sent. Det var stadsvandring med historian på morgonen (det va därför jag åkte hem kvällen innan). Igår kväll kom flera gamla Vacksta-nissar hit. Bl a Lina som jag inte träffat på jättelänge kändes det som. Hon har bott i Sthlm hela sommarn och vi har inte alls setts mkt och nu ska hon flytta till Norge till Ankan och sen till Australien ett år! Usch!! Alla drar...

Näe, nu ar det dags för mig att gå på lunch. Vi har föreläsning på morgonen med en inrednings-designen. Rätt cool va hon men verkade inte så framåt så blev imponerad av att hon ändå kommit så lågnt. Hennes grejer har sålts bl a på IKEA... mhm...

Nä, time to pys!
Love!
/ Ejl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0