FIK 36.0 - Café Kladdkaka, Stora Nygatan 32, Gamla Stan - Najjjs

Hello everybody!

Elin is done whit the entreprenör-uppgift about Minimarket! Yeah!
... Och i min research har jag återfunnit och blivit alltför påmind om ett par Minimarket-skor som jag fastnade för när jag praktiserade på Weekday. Så nu är jag i desperat behov av att prova dem igen så jag kan konstatera att jag vill ha dem eller inte. This is what they look llike...


... And they are even better in real...

Och för det andra så var jag och fikade med Sulan och Felix idag på ett fik i Gamla Stan jag spanat på länge - Café Kladdkaka. Mest imponerad blev jag av storleken på chokladbollarna, minst av storleken på kaffekopparna.. men det ingick påtår så det va lugnt. Det var smarrigt men de hade bara ett bord med ordentlig mysfaktor och det var upptaget. Läget gjorde en himla massa - Mysigaste gatan utanför ju, mycket folk, men lugnt tempo och inga bilar.


Nice one's...

På det hela taget får Café Kladdkaka ändå högt betyg för det är ett riktigt najs ställe trots små kaffekoppar. Det är så värt att ta en liten gångtur bort från jättevimmlet vid Sergel och Hötorget för att få ett lite mindre häktiskt fik och lite mindre stress utanför!

Thumbs up for life
See Ya!

Kommentarer
Postat av: Niffe

Tuffa skooooor! O very gutt att du kommenterade på min blogg för då kunde jag hitta din blogg igen (Y)

Måste ses snart :) Pussen

2009-09-22 @ 16:54:49
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0