Hej Trött!

Elin har sovit för lite. Hade det varit förra året hade inte det varit någon ovanlighet - Det hade varit vilken dag som helst. Men det är inte så längre. Jag tycker om att sova och har märkt att allting är lättare och roligare om jag får bara den där extra timmen sömn när man i alla fall inte skulle gjort något viktigt.

Har varit och dansat idag. Först jazz, vi höll mest på med våra solon, och fortsatte sen med nybörjargruppen i street. Det är ganska basic men jag har ju aldrig fått lära mig grunderna och det kostar ju i alla fall inget extra eftersom jag går på YF så det kan ju bara föra nåt bra med sig. Men var faktiskt ordentligt omotiverad! Och där har vi det igen - Antagligen p g a för lite sömn.

Jag har ju inte sovit såå lite men det behövs kanske inte mer är nån timme för lite hit eller dit två nätter för att man ska bli ganska nere.

Så därför ska jag nu göra nåt åt saken och gå och lägga mig tidigt. Sitter inne i skolan och har fortfarande inte duschat så det blir först det, sen kanske en till kopp te, lite bok och sen sova... Tror ni jag lyckas? Tror faktiskt det själv... Missar inget i alla fall. Halva skolan har sina pojkvänner här så vågar inte direkt störa nån ändå...

Bjuder på den här fina bilden bara för att jag diggar den... Music for life!


House...


Imorn förljer kära My med mig hem. Det ska bli jätte kul! Det blir middag hos farmor, kanske fira Sebbe, modevisning och Thomas 40-årsfest... Full fart!

God Natt, alla fina människor!
Praise the sömn!
Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0