How I Just Löööv When The Weekends Ends...

Hola, Chicas... or something

Så var den här helgen över and I just löööv it. Känns som att det är en sak som skulle kunna varit menad som att helgen inte varit bra men tvärtom den har varit great! Menar alltså att jag njuter av att få vara hemma och sitta och titta på James Bond - Die Another Day med mammsen och Wille uttpumpad efter en helg med mycket fläng men mycket skoj.

  • Härligaste första house-lektionen + najs koreografi med Sasha på gästlärarlektionen efter.
  • Feting skoj kväll hos Hanna med hysteriskt sällskapsspel upp över öronen.
  • Sjkuts till Sthlm idag och det gick faktiskt najs på jobbet hela dan fast det va första gången själv i butiken.
Tummen upp, tummen upp! Men nu är jag trött... Kvällar hemma i soffan med te (och idag medtagna bullar från jobbet) börjar bli alltmer poppis. Börjar jag bli gammal? Aa... Klimakteriet nästa. So long, youth, it was nice to know you!


Eyes do not lie...

Menande jag nåt med det undrar någon kanske... Näe, men det lät fint...

O-ooh, nä nu är det bäst jag går och lägger mig innan det spårar...

Hold on to your butts
Life is gonna be a bumpy ride
PÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0